Saturday, August 20, 2011

2 bulan,20 hari

alhamdullilah,aku akhirkan kerja aku di situ dengan sempurna..
walaupun terasa sangat sekejap masa itu untuk aku di sana,
tapi,
rasa sangat bertuah,hati gembira & bersyukur.
dapat mengenali mereka-mereka di samping aku,
mungkin kami berbeza-beza umur,
tapi memang aku selesa dengan mereka.
2 bulan,20 hari,tawa,jenaka,aku kongsi di situ
bila tadi aku bersalam dengan mereka,
mata ni terbasah.
aku sedikit terkilan
masa itu tak cukup untuk aku lebih lama di sini
aku tahu dalam bas tadi,
noma taknak peluk aku sangat,
pandangnya ke aku pun acuh tak acuh
mungkin dia taknak sedih sangat mungkin.
sebab aku paling rapat dengan dia.

terdetik hati aku,
i left a piece of me here.
i might coming back for more.
Insyaallah,.. :]


the ultimate experience@Marks&Spencer. :]







No comments:

Post a Comment