Monday, February 25, 2013

oh hi,hi..
ni haa aku nak melepaskan rasa ketidakpuashatian aku.
adelah sorang hamba Allah ni,
dok tak habis-habis luahkan perasaan kat fb.
mmg newfeeds aku untuk status emo dia sorang.
i mean,takdelah emo manapun,
aku pun faham la her condition for time being,
tapi,sebagai insan yang waras lagi rasional,
daripada kita mengadu domba kat fb yang takdelah manfaat manapun ni,
baiklah hang pi selak2 website yang lagi berguna kalau dah kata perlukan motivation & so on.archidaily ke,dezeen ke,ar ke.
ni dok taip Tuhan tak nak kita give-up lah,saat kita jatuh tu lah kita kene bangun ,yada yada.
memang la ape yg ditulis tu takde salahnya,
tapi kita kene la kaji balik dimana salahnya bila benda yang tak diingini semenanya berulang lagi.banyak kali.
yang menggeramkan lagi keaadan,bila orang tegur ada je alasan yang nak dibagi.
kadang-kadang(kadang-kadang) ada perlu kita dengar dan ikut dan implement nasihat dan teguran orang sekeliling kita.mungkin through their advices we can make something even way better,kan?
tak salah kalau dah selalu sgt ikut jalan A kita cuba jalan B pulak.then see how it goes.
mengadu sana-sini tanpa melaksanakan perubahan pun bukan satu cara yang sihat.
sebagai seorang kawan aku nak kita semua berjaya sama-sama.
i took my own advises.aku pun sedar aku taklah bagus manapun nak ckp ni depan-depan.penakut gak aku ni.
mari berharap kita sama-sama tak lemas.




1 comment: